Monday, September 8, 2008

CANON Digital Camera for Sale




Brand Apa?
CANON

Modelnya Pula...
PowerShot A710 IS

Specifikasinya?

* DIGIC II Processor with iSAPS Technology

* 2.5" LCD

* ISO 800 / High ISO Auto

* Face Detection AF/AE/FE

* 6 X Optical Zoom
(normal compact digital camera zoom cuma 3 X)

* Optical Image Stabilizer

* 7.1 megapixels

* 20 shooting modes

Kondisinya...
Baik, baru setahun saya guna...

Kuasanya?
Menggunakan 2 X AA Bateri (saya akan sertakan 2 rechargeable bettery)
Menggunakan SD Card, saya akan sertakan bersama 1GB Memory Card.
Saya juga akan sertakan AV Cable & Interface Cable
Kotak original masih dengan saya

Saiz?
97.5 X 66.5 X 41.2 mm
Sungguh Compact dan mudah 'grip'


Harga Tawaran bermula dari RM700.00
dengan skim 2 X Bayar !!!
Berminat?
Hunungi saya di alamat e-mel : jasemario@gmail.com
jika tahu no HP saya, 'nelpon' aja.

No comments: