Wednesday, June 24, 2009

Mawi dah Beraya Rupanya...!

Mengambil gambar berlatarbelakangkan 'backdrop' adalah satu kemestian. Ini adalah untuk membuktikan kepada kawan-kawan yang kita memang benar-benar (macam lagu Adam AF2 lah pulak) hadir dan menghadirkan diri. Lantas itu sayapun tidak melepaskan peluanglah. Seperti yang di nasihatkan hari Sabtu lalu... elakkan daripada memakai baju berwarna merah... maka kira-kiranya sesuai tak warna biru ni?


Seperti sponsor lain. Kedai makan Nasi Ulam juga tidak lupa untuk membuat promosi. Dah menajakan. Mestilah ambil peluang. maka banyaklah poster-poster kecil sebegini yang dapat kita lihat di lokasi. Jika berminat untuk merasa keenakan makanan di restoran ini apa kata hujung minggu ini kita sama-sama kunjungi Kedai Makan Nasi Ulam di Seksyen 9, Bandar Baru Bangi.


Ada juga air terjun buatan yang menjadi sebahagian daripada lanskap menarik Banglo Mawi & Ekin ini. Sayapun tidak melepaskan peluang untuk berposing. Lantaran saya, Cute, Manis dan Yo kan tiba awal ke lokasi. Semangat gitu... !!! Tapi kami tridak lah berlawan dengan sesiapa... Dengar cerita Cikgu dan gang sampai sesat mencari lokasi... Alahai, kan alamat datangnya dari Cikgu Jah kan.

Kesempatan yang datang... maka apa lagi berposing sakan lah. Lagipun masa ini rakaman belum bermula. Makanan belum sampai. Jadi apa lagi yang boleh di lakukan?


CROCS juga menjadi pilihan Along Charm sebab itulah saya pujuk juga beliau untuk bergambar. Kira nak tambahakan informasi tentang Selebriti yang memakai CROCS. Along memilih Beach warna hijau. Kira macam daun berjalanlah..... OOOpppsss terlebih sudah. Perasan tak orang utan bergayut kat seluar Along tuh? Eh... Zila mana? Ada... jangan risau. Dalam telemovie ini mereka berdua berlakon sebagai peminat fanatik Mawi !!!

Tentu saja bila lihat barang antik saya akan teruja. peminat Muzium dan antropologilah katakan. Ooopsss lagi, Angah mesti tension ni. Pintu Dinasti Cina ini gak cantik dan menjadi tarikan di Laman Banglo Mawi-Ekin ini. Memang kerugian besar jika kita tidak merakamkan pemandangan indah ini.

No comments: