Monday, June 1, 2009

Jom Metro !!!


Sekali sekala memang berbaloi membayar RM5.00 untuk menghiasi muka depan akhbar tabloid utama Malaysia. Memang benar saya lebih menggemari Kosmo berbanding Metro malangnya tiada pula 'booth' Kosmo di Jom Heboh @ Danga Bay Ahad lalu. Dan tentunya banyak cerita yang ingin saya kongsi tentang apa yang berlaku hujung minggu lepas. Tetapi nanti dulu... izinkan saya berehat. Di 'booth' Metro juga saya bertemu dengan Adik Angkat Metro. Siapa dia? Tunggu saya entry selepas ini. Ada lagi... Apakah hubungan singa, tanjung & nanas?

4 comments:

YoYo said...

mcm muke wanted jerk! ngeh3

LadyM said...

wow! spai ke JB ni...semangat tu!...wah! front page cover tu, mmglah tersangat wanted nye...ahaks ;-)

- malis -

Wanpetunjuk said...

Salam...hahahaha, dah mcm selebriti lah...Tahniah walaupun RM5...ok lah tuh (*saida)!

JaseMario said...

Yoyo : Masa tuu dah penat, berpeluh dan panas giler !!!

malis : Idak ler semata-mata gi JB nak kejar Jom Heboh. Ader agenda lain laaa... Sampingan jer nii... :)

Dayat : Dayat lagi hebat... Model of The Year for Miri. Kan... Kan... Kan...