Wednesday, February 18, 2009

Karnival Beramal Bersama Bintang ABPBH Untuk Gaza

Abang Rosyam sedang menandatangi Novel & CD Dewa Cintaku yang dijual untuk tujuan Tabung Gaza dengan hanya RM10. Sayapun apa lagi, beli sahaja. Alhamdulillah - saya telah habis membaca novel tersebut yang juga hasil tulisan Kak Dilla Hussain. Boleh tahan juga ceritanya meskipun sebenarnya saya kurang berminat untuk membaca novel cinta. Lagu nyanyian Kak Dilla yang menampilkan Abg Rosyam yang berentak Rock Ballad juga sedap di dengar. Selain menderma; saya juga dapat menambah koleksi CD dan Novel !!!



Ais Krim untuk Anak-Anak Palestina. Mawi dan Kikin juga turut serta melelong 3 kotak ais krim Fantasia Walls dengan hanya RM10 sahaja. macam berjanji pula dengan Abg Rosyam. Ini sebagaimana maklum adalah tujuan utama saya ke sini. Jadi dengan paksa rela perlu membeli ais krim daripada tangan World; hahaha. Yang ralatnya saya tidak sempat membeli CD mawi - Allah Habeebi di sini. Kata Mawi lagi, ais krim Fantasia wall yang paling disukainya ialah yang kotak kaler Oren - perisa Coklat !!!

Saya mungkin dapat menambahkan sumbangan jika dapat membeli EP Meet Uncle Hussain. Malangnya ketika saya tiba CD tersebut telah habis di jual. Jadi sumbangan saya cuma bergambar dengan Lan MUH sahaja... Hahaha. Lan datang agak lewat berbanding dengan ahli MUH yang lain. No comment. Tapi kita maafkan sebab dia asyik tersenyum dan tak jemu melayan peminat yang ingin bergambar.


Sempat juga saya bergambar dengan Akhtar Sahari. Pengacara Sebutan Syariah di Astro Oasis. Yang telah menjadi terkenal setelah mengendalikan Majlis Akad Nikah Mawi - Ekin yang merupakan rancangan siaran langsung pertama beliau. Akhtar juga mengendalikan Majlis Persandingan Mawi dan Ekin di POGH. Tidak saya sangka sebenarnya Akhtar cam muka saya sebagai peminat Mawi yang hadir di POGH tempoh hari, lantas menegur saya dahulu. Lantaran itu kami menjadi kawan. Saya juga membeli T-Shirt "ISRAEL = SATAN" dari Akhtar. T-Shirtnya seperti yang di pakai oleh Akhtar. RM25 sehelai. Jika ada yang berminat, masih boleh membeli di FB Akhtar. OK?


Adik Iqwal (atau yang saya panggil Iwal) juga turut hadir. Saya kira beliau berada di Gerai MUH jika tak silap sayalah. Saya tak pasti apa yang Iqwal jual @ lelong. Tetapi Iqwal yang telah mengharumkan nama malaysia di Los Angeles ini ternyata amat sporting. Good Luck Iqwal. semoga niat untuk ke pentas Antarabangsa akan tercapai. Iqwal masih muda, perjalanan masih panjang. Sekarang ini dia tengah banayak jerawat, kan dah masuk 16 tahun !!!




Kak Nita yang dipakejkan bersama Abang Mahathir mengenakan caj RM10 untuk bergambar dengan mereka. Bukan senang nak berjumpa Diva yangf seorang ini. lantaran itu, sayapun mendermalah RM10... Lagipun ini untuk Gaza kan. Ini juga menjadikan derma saya yang pertama untuk hari tersebut.

Ramai lagi artis sebenarnya yang hadir; termasuklah datuk Siti Nurhaliza. Tetapi bukan semua yang saya sempat bergambar dan berjumpa. Apa-apapun tahniah kepada NSTP dan Berita Harian atas usaha murni ini.

6 comments:

LadyM said...

wah! akhirnya dpt juga membaca post mengenai karnival beramal kat amcorp mall tempohari...sy pn ade membeli tset itu...nnt bolehlah kita pakai sama2 ye jase...hehehhe...byk tu aiskrim u beli...dh abis ke blum tu...

JaseMario said...

malis... tqvm sebab selalu tinggalkan pesanan. Baru happening blog saya ni... hehehe.Boleh-boleh.. apa kata pakai masa final my starz LG? Ais Krim? Baru habis 1kotak laaa

LadyM said...

pakai time final mystar LG...if u can get me tikets...why not ;)...brp kotak awk beli...x abis ckp x abis, pas lah kat member...ahaks...

JaseMario said...

malis... pls call me for tixs. 3 kotak laa... kan package 3 kotak RM10 yang Che Wiwi jual hari tuu...

yanmaneee said...

yeezy shoes
jordan 11
golden gooses
supreme
nike shox
giannis antetokounmpo shoes
steph curry shoes
golden goose sneakers
kd shoes
stephen curry shoes

Unknown said...

read gucci replica pop over to these guys Louis Vuitton fake Bags see this best replica bags online