Monday, February 16, 2009

Freeze The Video - T. Pain feat Chris Brown

Saya kira ini bukanlah masa terbaik untuk terus mempromosi Chris Brown. Apatah lagi dengan kes keganasan domestik di antara beliau dan kekasihnya Rihanna masih lagi di dalam siasatan dan bakal di bicarakan besar kjemungkinan pada 5 Mac 2009 nanti. Jika di dapati bersalah - ia akan memungkinkan berakhirnya karier seni CB. Alamak....!!! Tidak mungkin. Kan baru 2 album !!! Meskipun begitu, jika ada yang bertanyakan pendapat saya - terus terang saya katakan saya "SAYA BUKAN POLIS MORAL". Saya meminati keduanya - Chris Brown dan Rihanna atas nama seni dan bukan peribadi. Kalau hasil seni mereka ada nilai komersial, tentu saya akan suka.

Ini merupakan single terbaru T.Pain yang menampilkan Chris Brown. Kalau dulu di dalam "Kiss Kiss", Chris Brown menampilkan T.Pain; kali ini terbalik pula. Satu lagu yang amat catchy - mudah diikuti - memaut. Video Muziknya juga cantik. Dengar-dengarkan... ia pasti mempersona. Good Luck CB !!!

No comments: