Monday, February 23, 2009

Bawalah Daku Pergi Untuk Ketiga Kali

Lewat tahun lalu, sehari selepas Hati Natal adalah 'Boys Day Out' untuk saya. Saya, Galzean, Fiasya (yang tengah ada problem besar ketika itu) dan Syed telah menonton Transporter 3 di GSC, BTS. Ketika itu sudah di penghujung-penguhujung tayangan Transporter 3 sebenarnya. Tetapi panggung tetap penuh. Dek kerana belum menonton dan teruja menonton aksi-aksi Jason Statham maka inilah jawabannya, tengok juga. Sudah terlambat untuk saya mempromosi filem ini tetapi jika ingin membeli DVD, VCD @ Blue Ray DVD Original, dengar cerita mungkin akan di keluarkan pada bulan Mac ini.
Plot yang agak menarik yang menyentuh isu alam sekitar. Aksi-aksi yang mendebarkan dan ada juga yang tak masuk akal. Heronya yang gagah dan boleh mengatasi apa jua rintangan. Heroinnya yang di jadikan 'tebusan' terlalu banyak bintik-bintik pada muka dan badan (apa ntah orang panggil - yang mat saleh banyak tuu) sampai menyeramkan dan rasa macam tak sepadan pulak di gandingkan dengan si Jason Statham. Alahai... Overnya saya. Kehebatan kereta Volvo juga ditonjolkan. Dan ya... kalau ada Transporter 4 sudah tentu saya akan menonton !!!


No comments: