Saturday, November 29, 2008

Tahniah Mawi & Heliza... Dengarlah Doaku Dalam Lagu...


Usaha mendapatkan tiket beribu-liku ini tidak sia-sia. Isnin lepas saya menelpon KY minta tolong beliau mengambil tiket Semi Final Etnik Kreatif MuzikMuzik. Memandangkan kantor beliau hanya di sebelah Sri Pentas. Malangnya dia pulak tidak berapa sihat. Lantaran itu tidak dapat membantu. Tetapi dek kerana terlalu ingin menolong saya maka KY meminta tolong rakan YM juga iaitu Lynn untuk mendapatkannya. Kemudian...., bagaimana pula untuk mengambil tiket daripada mereka? Hmm... Di sinilah Cute datang menyelamat dengan menggunakan mat despatch syarikat beliau bekerja yang memang di dalam radius perjalanannya untuk datang mengambil. Akhirnya 10 tiket di dalam genggaman. Dapatlah kami menonton. '10Q' untuk KY, Lynn & Cute.

Dan akhirnya usaha menuai hasil yang amat lumayan juga kerana selain kami dapat menerobos untuk menonton di kerusi paling hadapan (saya, Cute, Zal dan rakannya). Lagu Harapan Kami - DOA DALAM LAGU berjaya melangkah ke Final bersama-sama dengan lagu Dusta Berkalang (Aiman - Akademi Nasyid 1) & Lagu Farawahida (Persoalan Cinta). Dan punyalah excitednya kami dengan Team Bereh dapat di saksikan di kaca TV !!! Tahniah untuk Ajai, Allahyarham Loloq, Mawi & Heliza.

Alamak... 18/11/2009 akan datang Mawi akan bercuti berbulan madu !!! Siapa yang akan menggantikan Mawi untuk berduet dengan Heliza beraksi di Pentas Final Juara Lagu? Adakah Zahid AF2 atau Bob AF2? Spekulasi... Spekulasi...

No comments: