Sunday, November 9, 2008

Coretan Anugerah Skrin 2008


Usahlah bertanya bagaimana saya mendapat jemputan ini. Atau siapa yang menjemput saya. Yang pasti semalam saya memang berada di PWTC bersama-sama dengan para penggiat seni samada filem ataupun drama untuk sama-sama meraikan kejayaan mereka. Saya juga berada di 'post party' sejurus tamat acara. Mee Goreng kali ini memang sedap. Entry ini cuma untuk memaklumkan sahaja tentang peristiwa ini. Nanti akan saya 'uploadkan' gambar-gambarnya ya. OK... Mawi dan Ekin tak ada yaa.... (Jadi Cikgu, Galzean, Azwan & Mus tak perlu jeles). Tapi saya sempat berbual panjang dengan Zulhuzaimy Marzuki yang sekarang sedang sibuk dengan 'Impak Maksima The Musizal' !!! Dalam pada itu, persembahan Lah Ahmad (of V.E.) dan Kak Dibah 'Yang Teristimewa' memang mengancam, tidak lupa juga dengan Datuk Siti Nurhaliza. 'Bling-Bling' habiiiissss....



No comments: