Sunday, November 9, 2008

Sekitar Post Party.... Anugerah Skirin 2008 (1/2)


Ini adalah sebahagian daripda photo yang sempat saya jadikan slide. Rasanya macam ada banyak lagi... Secara peribadi saya ingin mengucapkan tahniah kepada pemenang yang saya sokong kemenangan mereka seperti Pak Nil (Bual Bicara Terbaik), Kak Ogy & Zamarulhisham (Pelakon Wanita & Lelaki Terbaik - Drama), Que Haidar & Normah Damanhuri (Pelakon Pembantu Lelaki & Wanita Terbaik - Drama), Rosyam Noor (Pelakon Lelaki Terbaik - Filem). Yang lain-lain tuu saya tak kisah sangat memang atau tidak... hahaha. Apa yang saya dapat lihat ialah seperti Kad Jemputan di keluarkan melebihi kapasiti kerusi, ditambah pula dengan kekangan keselamatan yang amat ketat. Dan lagi satu... rakyat Malaysia memang tak pandai menghargai masa... ramai juga mereka yang mendapat Kad Jemputan tetapi tiba lewat.

Sambung esok pula yaa.... ngantuk beb !!!

No comments: