Monday, November 24, 2008

Dreamer The Video - Chris Brown


Saya tahu demam Olimpik Beijing 2008 telahpun tamat, demam melamine dalam produk-produk dari China juga makin kebah. Tetapi setelah sekian lama mencari, baru saya kini saya bertemu dengan video clip lagu Dreamer dendangan Chris Brown yang mengisi 'official olympics album for the USA Team for Beijing Olympics 2008' ini. Lagu ini bukanlah single komersial buat CB tetapi sebagai sebuah lagu yang menanam mesej positif tentang perlunya kita bermimpi, berpandangan positif dan membina keyakinan dalam mencapai segala impian kita; saya kira saya patut berkongsi lagu ini dengan rakan-rakan semua. Hayati bait-bait lirik lagu ini; jadikan inspirasi dikala berduka. "CB - I support you !!!"

1 comment:

JaseMario said...

Congrats to CB who just won 3 awards in the 36th Annual American Music Awards recently, namely Artist of The Year, Favourite Male (Pop/Rock) & Favourite Male (Soul, R&B).