Sunday, April 19, 2009

Seruan Sebelum Tersingkir !!!




Entry ini sebenarnya cuma ingin melengkapkan koleksi semua persembahan Qhaud ketika masih di dalam Akademi. Yes... sedikit sebanyak dengan persembahan mantap Qhaud malam tadi... telah meningkatkan sedikit graf saya untuk meminati lagu Seruan. Tadi saya terbaca di satu laman blog yang mengatakan sikap merendah diri Qhaud telah menyenangkan ramai wartawan dan mereka kira ini merupakan aset utama Qhaud untuk melangkah lebih serius di dalam arena seni tanah air. Entah bila saya dapat membuat entry mengenai Qhaud lagi. Mungkin saya akan dapat bertemu Qhaud lagi di Konsert Akhir kiranaya semua peserta dibenarkan untuk membuat persembahan. Namun begitu saya kira Qhaud tentunya akan muncul di dalam beberapa program Astro Ria... yang utama tentunya Trek selebriti bersama Jimmy Shanley. Kita nantikan sahaja sambil berdoa agar langkah Qhaud dipermudahkan, insyaAllah.

No comments: