Sunday, April 26, 2009

Seputar Di Rakaman Trek Selebriti Qhaud Benar


Pintu Masuk Rumah Keluarga Qhaud - Rumahku Syurgaku. Ini yang menggamit kami untuk datang. Bukan kami sahaja... ramai lagi. Bukan setakat sanak saudara, rakan2 dan juga penyokong Qhaud !!! Terima Kasih Kak Nor sekeluarga atas jemputan ini. kenyang kami makan tadi.



Sempat lagi Qhaud berposing sebelum rakaman bermula. Tengoklah t-shirt Qhaud tuu... boleh tahan juga rockersnya budak ni. Kira macam Ustaz Thrasher laa nii...


Apa yang digaru kepala tuu Qhaud? Relax... Relax... soalan-soalan Jimmy nanti kacang jer... Kiranya semasa kami sampai tuu ngam-ngam krew Trek selebriti sampai di rumah Qhaud setelah drift di Bukit Jalil, bermakan tapir (ke tenuk ntah) di Zoo Negara dan juga rakaman di sekolah Qhaud dahulu.



Maka rakaman pun bermula. Jadi saya perlu mengambil gamabar tanpa menggunakan 'flash'. Lihatlah gaya Jimmy tuu... Serious benar !!!


Piano ker Organ. Apa-apalah. Janji... lokasi ini sama juga ketika Tirai AF7 dahulu. Masih ingat tak lagi? Macam serious saja Qhaud menunjukkan bakat... hehehe



Seperti biasa... Jimmy pasti akan terjah ke dapur !!! Dapur rumah Qhaud ni kemas dan bersih. Warnanya pula seakan-akan kegemaran warna kegemaran saya iaitu oren !!! Di dapur inilah Kak Nor tiga beranak (termasuk Apis & Shahir) memasak juadah enak yang kami jamah tadi.



Lihat itu... File AF7 !! Lihat juga lilitan kepala Qhaud Benar !!! Siapa di sarawak tu? Eh... bukan 'girl friend' Qhaud di Sabah ke? Dengar cerita dah nak bertunang bila? OOppsss... Saya serkop jarang jer... Jangan marah ye Qhaud.



Ini pula close-up File AF7 Qhaud. Saya dah tengok isinya... Tapi isinya kan 'Private & Confidential'. Maka... 'For My Eyes Only'lah...



JaseMario & Jimmy Shanley !!! Ini buktinya saya berada di lokasi ya !!!



Lihat tuu.... Tak sangka Qhaud juga peminat Crocs !!! Qhaud memakai Crocs Beach Sea Foam which one size smaller than mine. Seperti biasa saya masih memakai Crocs winter camo Beach (which Mawi also have one pair !!!)


Oik... bila pulak si Qhaud ni tukar baju? Ok; Qhaud Benar Sekali Lagi sebelum pulang....

1 comment:

Unknown said...

Amboi..sempat lg ek..
hehehe..

Mungkin nasib dia kat luar lagi besh kot.

mana kita tau kan..