Saturday, April 25, 2009

Cupcake of Love !!!

Pagi tadi kami, saya dan Lisa memang berjalan sakan. Dari Bukit Kiara terus ke Ikea !! YES Ikea... tahu sales dah habis... tapi memang ada peralatan yang perlu di beli. Nanti saya update bila tiba masanya. Breakfast tadi kat Uncle Lim's Kopitaiam (Ikano Power Centre) saya saya telah mengenalpasti yang Sijil Halal Uncle Lim's telah tamat pada 21/4/2009. nasib baik kami cuma makan roti bakar, telur 1/2 masak, teh tarik dan barli-limau. Saya amat berharap pihak pengurusan Uncle Lim's mengambil berat akan hal ini. Usai sarapan barulah masuk Ikea dan membeli keperluan. Kemuadian kami merentas jalan untuk ke The Curve. Tempat tujuan ialah Cupcake Chic (http://www.cupcakechic.com.my) !!! Di situlah kami ber'morning coffee break'. Banyak juga pilihan, jadi akhirnya kami memilih Pertsian Love (pistachio cake with rosewater frosting) & On Cloud 9 (chocolate marshmallow cake with chocolate frosting). Verdict - sedap, devil, terlalu manis, kecil, mahal. Usai bercupcake... melangkah kembali ke Ikano untuk singgah di Crocs... sales dah habis, tapi yang offer 50% untuk selected model masih ada... beach; masih ada yang saiz saya.. RM64.50 cuma... kalau ada peuple @ light green harus tangkap !!! Destinasi seterusnya ialah PWTC untuk singgahan kedua di PBAKL tahun ini !!! Sempat juga borong.... tunggu saja updatenya.

1 comment:

wadeh said...

suka cupcake jugak yer...