Monday, April 13, 2009

Qhaud... Dibius Cinta Siapa?



Ini merupakan lagu pembukaan.... Yang menarik ialah Qhaud nampak selesa di atas pentas. Bukan itu sahaja... Nampaknya Qhaud ni memang ada bakat berlakonlah..:)


DiBius Cinta.... itulah duet Qhaud dengan Heliza. Ya... saya kira ramai yang tidak berpuas hati dengan persembahan Qhaud minggu ini. Saya juga... Tetapi apa yang menarik sebenarnya ialah lagu ini sebenarnya membuktikan sebenarkan Qhaud adalah seorang yang versatil dan lagu pop balada sebenar amat sesuai dengan tone suara Qhaud. Memandangkan Qhaud terselamat ke minggu ke-enam maka saya ingin mengambil kesempatan ini untuk kempen para pembaca blog saya untuk mengAFUNDI QHAUD dan hantar ke 32999.

Hmm.... Qhaud ni sebenarnya dibius cinta siapa? YES... bagi yang mengikuti diari tentunya tahu yang Qhaud telah mengaku yang dia telah mempunyai GIRLFRIEND. Dan... mulalah ramai yang bertannya siapakah gadis tersebut... hmm... dari sumber yang boleh dipercayai... girlfriend Qhaud ini amat disenangi oleh ibu Qhaud. Hmm.... nak korek lagik? Manalah saya tahu... Jap... jap... khabarnya sekarang ini perhubungan mereka dipisahkan Laut Cina Selatan !!! Cuuukuuuuup !!!

3 comments:

qhaud admin said...

rajin2 la bg komen kat blog qhaud... http://qhaud.blogspot.com/

qhaud admin said...

oh ye lupa plak nanti nak ambik gamabr dari blog nie..kalau ada akan diberi kredit pada tuannya

JaseMario said...

Boleh aje... qhaud_admin. Silakan