Saturday, June 7, 2008

Untuk Peminat Mawi (Pix Semasa MuzikMuzik)

Yang ini mengikut pemintaan tukang ambil gambar (bukan saya laaa), katanya aksi comel Mawi? Comel ker....? Kwang 3X



Mawi bergesas entah nak kemana. katanya ada komitment lain sebab tu balik awal sebelum tamat program. Apapun sempat lagi layan saya untuk take few snaps. Dalam dok tergesa-gesa tuh, Sempat lagi tanya saya lagi.... terus dari opis ka? Saya kata saya ponteng nii.... sebab nak tengok dan beri sokongan pada Mawi. Ayat (mesti power... hahaha). Actually saya ada discussion kat Shah Alam. Alang-alang dah dah dekat, apa lagi langsung aja !!!


Lagi satu aksi Mawi yang sempat dirakamkan ketika bergegas keluar dari Plaza alam Sentral. Jangan lupa beli Connetto !!!!



Actually pix ni bukan candid pun... Tapi tertangkap jer. Tapi impaknya sungguh besar. Sebabtulah saya perlu masukkan masukkan dalam blog. Sebabnya.... MAWI PUN PAKAI CROCS !!!! Mawi pakai Beach Crocs. I have a pair of Off Road Crocs. Lagi seorang penyanyi terkenal yang saya pernah nampak memakai Crocs ialah Misha Omar, beliau memakai Mary Jane Crocs. Apa kata Crocs ambil Mawi & Misha jadi Duta Crocs?


No comments: