Wednesday, June 18, 2008

Mawi, Nabil & Heliza @ RSM - 12 April 2008. Setiausahakah Saya Ni?

Nabil membuka acaranya dengan lawak selamba.... siap menari Menuju Puncak Lagi !!!


Stop and Listen to Mawi. Dah lupalah pulak sebab aper Mawi buat cam nii.... Mawi tak sihat masanya. Aura kepanasan badannya memang terasa... !!!


Ini antara peminat yang bernasib baik untuk naik ke pentas dan menunujukkan bakat... bukan sekadar tunjuk bakat... mesti dapat hadiah juga.


Antara aksi lucu Mawi & Nabil. Nabil 24 tahun kan... Mawi 27 tahun... hormat betul Nabil masih memanggil Mawi abang. Hahaha...


Mawi & Heliza... dalam Doa Dalam Lagu !!!

Sempat lagi Mawi jadi Mat Bunga. Saya jugak dapat bunga ni dari Mawi... Bila Mawi turun dari pentas dan mengajak semua yang hadir menyanyikan lagu Kian, saya seorang sahaja lelaki yang dipilih oleh beliau. Yang lain semua akak2 dan makcik2, jgn mare ye. Malulah jugak masa tuh... Nasib baik saya hafal lagu tersebut. Alamak... Worldlah katakan, takkan tak hafal.


Ini Banner Hari Setiausaha 2008 - Restauran Seri Melayu. Terjumpa kawan lama, kawan sekolah yang dah jadi orang besar kat sini. Eh... bila nak contact dia soh belanja ye?



Masa bergambar ngan Mawi nii lah saya sedar yang dia memang betul-betul demam. Tapi lihatlah wajahnya... masih ceria melayan karenah kami. Itulah World namanya... Sebabtulah saya memang tak percaya kalau ada yang burukkan Mawi. Pengalaman mengajar saya..:)

Ini ngan Heliza pulak... Tak sangka yer... banyak jugak pix saya ngan Heliza kalau nak dikira-kirakan...

Akhir sekali ngan Nabil RLA 2!!!


Nasib baik sempat SNAP pix berharga nii... sebelum mereka pulang !!!
Nota Jase :
Saya pun tak tahu kenapa lambat sangat update story nii.... samapi Cute ingatkan barulah tercarik2 kat mana saya simpan pix nii. Sedar tak sedar dah dua bulan berlalu. Ini merupakan function Hari Setiausaha yang pertama saya terlibat. Nasib baik menu kat RSM ni menyelerakan.

1 comment:

Idmalina Mohamad Ideris said...

salam bro,
uh..best ar dpt join ngan mawi sana sni...gud,gud...thanks sbab share kat sni ya...