Monday, June 16, 2008

Note Book Mawi @ Carefour


Sebenar kalau nak carik stationeries brand Mawi... carilah kat Carefour. Ada note pad, note book, exam pad, pensil, pansil kaler etc. Tak percaya.. pergilah ke Carefour terdekat. Antara yang dekat ngan kediaman saya ialah Carefour Alamanda & Seri Petaling. Yang ni saya terjumpa tanpa mencari.. bila dah jumpa saya pun belilah... banyak jugak yang saya beli... untuk kawan-kawan ler... Musd'lexcam dapat satu, Cute satu, Cikgu Jah satu, Suzy satu, Nora satu... ntah sapa lagik yang saya bagi. Nasib baik kami semua gi nonton konsert sambil menderma untuk PBANK kat KLCC Convect. PBANK? Persatuan Bencana Alam Negeri Kedah... Negeri Kelahiranku !!! OOpppsss terlupa sudah... saya lom update pasal konsert PBANK tuh... CD yang dibeli pun entah kemana... nak kena carik balik. Semasa hulurkan kat Mawi untuk ditandatangani... dia pun macam terkejut jugak.. lagilah terkejut sebab ramai gak yang ada notebook ni. Saya lom guna lagik... tak tau pun nak guna untuk apa... hahaha. Ada lagi satu pasal Mawi yang akan saya update... tunggu masa jer...

No comments: