Friday, June 27, 2008

Jom Cornetto !!!


Jom esok.. 28 Jun 2008 gi tgk Konsert Cornetto Love Sparks Dua Jiwa Jadi Satu kat Padang Merbok !!! Jam 7.30 - 11.00 malam. Yang jelas saya bukan minat Dafi, Gita, Mila ataupun Stacy... ooppss telebih sudah. Tapi kan ada Mawi... mesti nak kena pergi jugak kan.... Kalau tidak...
Tadi sempat singgah sekejap di Padang Merbok semasa sound test... malangnya Mawi tak nyanyilah pulak... Masa saya sampai, Mila tengah reheasal... then Stacy sambung pula. Bila dapat tahu Mawi tak reahesal malam ni... lepas ambil tiket dari "XXX XXXXXXX", terus saya blah.. untuk makan di Stable Steak House (inipun sebab Galzean yang belanja !!!). Terima Kasih "XXX XXXXXXX & Che Bedah" yang telah memberikan group saya tiket. Pentasnya boleh tahan besar, ada tiga kelas tiket rasanya.... padang setakat hari ini separuh becak !!!
Jadi untuk para pembaca blog saya yang menyimpan no HP saya, jika anda berminat untuk menonton Konsert Cornetto malam esok... boleh hubungi saya segera... Atau kita boleh bertemu di Padang Merbok jam 6.30 petang. Saya masih ada 20 keping tiket untuk diedarkan.
Untuk group saya.... Mus de'lexcam, Cute, Galzean, Azwan (?), Zal etc... JANGAN LAMBAT, NANTI KENA DUDUK BELAKANG, MAWI TAK PERASAN !!!

No comments: