Saturday, July 26, 2008

Perjumpaan Ketiga Pasca Korea


Maka hari yang dinanti-natikan pun tiba, Akhirnya Melting Pot @ Concorde Kuala Lumpur menjadi pilihan. Yup, sebelah Hard Rock Cafe Kuala Lumpur (hmm.. jarang beno nampak Malaysian pakai t-shirt HRC KL ye, I wonder why... hahaha). Perjumpaan kali ini macam ada 2 sesi, sesi pertama yang melibatkan kaum Hawa bermula sejak jam 9.00 pagi lagi dimana ada rombongan Cik Kiah... bukan, bukan Rombongan Cikgu Jah ke GM. yang melibatkan seramai 7 orang. Tidak bayak yang saya tahu pasal GM memandangkan saya obviously tak turut serta, yang pastinya cuma 2 kedai sempat di lawati dan melibatkan perbelanjaan berjuta Rupiah, hahaha.

Sementara perjumpaan sebenar cuma bermula sekitar 12.30 yang melibatkan lebih ramai ahli Kumpulan Yellow Korea. Kali ini tedntunya lebih merih kerana Gadis2 CSI juga turut serta. Riuh kembali dan bukan sekadar riuh dalam e-mel sahaja.

Makanan di Melting Pot memang banyak pilihan dan enak. Kalau tak, tak mungkin semua makan dengan 'lahap' sekali? Atau... ada yang dah kosongkan perut semalaman? (Sila rujuk e-mel berantai Abanag Everland). Ada juga yang sakan bershopping sampai lupa makan ni...

Kami makan, sembang, makan, sembang, ambil gambar, jual accessories, makan ambil gambar... dan... dan... tup, tup Abang Burn sefamili ajak makan raja buah (durian laaa) kat Tanjung Malim. Hmmm... BEST tuh.

Okay, saya konpomkan jemputan ini untuk Ahli Yellow Mellow sahaja. Ahad, 3hb Ogos 2008, Rendezvous @ Pertemuan di Restoran Jejantas Sungai Buluh Arah Utara, Jam 2.30 petang. Jumpa lagi minggu depan yee... Kali ni kita Makan Durian Habis-habisan !!!

No comments: