Sunday, May 3, 2009

AIM 16 (1/5) : Jemputan


Saban tahun, AIM menjadi acara 'rasmi' saya dan rakan-rakan. Saban tahun juga kami akan menghubungi 'sahabat-sahabat' yang ada hubungan terus dengan Industri Muzik Malaysia untuk untuk mendapatkan samada jemputan mahupun tiket. Tahun ini dek kerana kesibukan masing-masing maka acara kemuncak industri muzik tanah air tahun ini hampir tidak 'meriah' kerana kami tidak dapat turut serta (perasalah pulak). Bila disebut kami di sini; sudah tentulah merangkumi saya, Mus & Cute. Namun seperti kata pepatah melayu lama... 'Kalau tak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya'... Alhamdulillah, 'jemputan' yang kami perolehi di tangga PWTC sewaktu majlis hendak bermula ini merubah segalanya. Maka dengan itu, secara rasminya tahun ini kami akan berjumpa dengan Mawi (lagi), Rossa (yang diterbangkan dari tanah seberang), Sheila Majid, Dato' Siti Nurhaliza (ataupun beliau ke tanah suci?) dan tidak lupa juga Jutawan Muda Baru - Tomok !!! (Nak dijadikan cerita tiba-tiba sahaja SMS di HP saya 'jam' sejak petang semalam yang implikasinya saya tidak mendapat sms dari sahabat yang berada di Indonesia yang meminta saya mengambil jemputan AIM dari adiknya di Ampang !!!)


No comments: