Wednesday, May 28, 2008

Sparkling Korea (Siri 1)



Sebenarnya banyak giler yang nak diceritakan... Tetapi memang tak sempat nak tulis, tambah-tambah lagi keletihan balik dari Korea ni pun belum habis. Esok kerjalah pulak. Sampai rumah tadi jam 8.30 malam setalah pesawat mencecah tanah khatulistiwa ini lebih kurang 6.40 petang. Terpaksa ambil KLIA Transit dari KLIA ke Putrajaya sebab Azwan tak dapat datang menjemput, kemudian ambil teksilah... sekarang dah RM23.00 nak ke rumah saya dari Putrajaya Sentral. Haa... kat atas tuu, beg travelling kami... dan beg saya telah ditandatangani oleh Mawi... so Cute, Mus dan Galzean jangan jeles... hahaha. Yang penting saya nak bagi tahu yang trip bersama Malaysian Harmony (Muslim Travel) ni memang puas hatiu sebab 'pack bagai nak rak' dan banayk tempat menarik yang tekah di cover; idakler shopping.... shopping... dan shopping. Detailnya.... dalam siri-siri akan datang.





Ini my first pix ngan Mawi kat obersea... hahaha (ye lah... saya bukan cam kakak angkat Suzy tuh... dari Mauritius sampai ke LA). Sempat jugak terjah Mawi selepas pertandingan karaoke kat Everland (Kumpulan saya dapat jugak ler hadiah... niat cam nak join... hajat tak sampai). Everland ni..one of the oldest & biggest theme park kat Korea. Sempat lagi Mawi tanya sebab apa Cute tak datang... apa lagi saya cakap dia tak cukup duit... hahahaha... jangan mare yer Cute !!! Lawak jer...



Mawi sedang mengacarakan majlis.... ketemu lagi pada Siri 2 !!!



No comments: