Thursday, July 12, 2007

'Lelong' Mawi di Mid Valley

A... ha... bergambar lagi ngan Mawi. masa ni dah abis program dan Mawi dah nak balik ni kot. Tersengih sakan Mawi bila saya suruh dia senyum. Katanya asyik nak kena senyum lebih saja selalu...:)

Ni lak si Galzean; tak ngaku minat Mawi. Bila dah dapat bergambar siap suruh saya print cepat-cepat sebab nak tunjuk kat awek dia lah pulak...


Ni bukti yang saya memang sampai kat Maybankard Treats Fair.


Mawi nyanyi tiga lagu dengan baik. Terhibur dan kelakar habis persembahan kali ini. Angan dan Sedar, Demi Dia dan Kian. Tengoklah tuu... dengan penuh perasaan.


Sakan Mawi dok melelong M-Mobile. Sayang saya baru beli HP baru... kalau tak boleh jugak join sekaki masuk 'auction'.

Begitulah serius bercampur kelakarnya Mawi dalam acara lelongan HP M-Mobile. Tak cukup dengan HP, siap sign kat kotak, poster dan campur sekali ngan cap yang saya nak tuh...

Mawi tengah sign kotak HP. Dengan cuma 6500 points... ada sorang nyonya dapat memilikinya...

Mula-mula saya berjanji dengan Mus, Cute dan Galzean. Akhirnya... setelah Cute kurang sihat dan Mus pula masih terperangkap di Tanjung Malim 'Kundang'. Cuma saya dan Galzean yang dapat turut serta. Itupun Si Galzean ni sempat nak main sandiwara lagi, sebelum betul-betul sampai ke KLCC. Akhirnya... Mid Valley... here we Come !!!

Demi mengejar masa, kami naik Putra LRT dari KLCC ke KL Sentral. Sambung pula dengan KTM Komuter dari KL Sentral ke Mid Valley. Sampai di Mid Valley... makan di tempat paling murah..... "Makan Place" dan Solat Maghrib. Nasi Ayam Portugis..... macam sedap jer....

Lepas Solat Maghrib... bekejaran kami ke Maybankard Treats Fair. Jam sudah menunjukkan 8.15 malam. Ingatkan Mawi dah nyanyi, rupanya 'auction'pun belum bermula lagi. Sempat juga saya 'diganggu' oleh seorang Sales Girl Credit Card Maybank yang menawarkan saya menjadi pelanggan. Oh Tidak.... saya ada masalah dengan kad kredit sekarang, nak kena rasionalise semulalah. Setelah mengambil tempat duduk, saya minta tolong Galzean untuk bertanya awek tadi.... samada dia boleh bagi kami back stage pass jika saya ambil kredit kad dengan beliau. dan jawapannya sudah tentu tidak. "No Back Stage Pass, No Credit card sign up"... Selamat, Hahahaha.....
Selepas Auction untuk pemegang Maybankard, Mawi teruskan lelongan HP M-Mobile di Booth M-Mobile; sempat juga saya jengok ke sana.

Persembahan Mawi diteruskan semula selepas itu. Mawi nyanyi 3 lagu... Angan dan Sedar, Demi Dia (ini lagu tone untuk in-coming sms saya sekarang) dan Kian (makin lama makin sedap pula lagu nii....).
Secara keseluruhan.... BEST !!!

1 comment:

The Author said...

Mak tak brapa gemar Mawi nie..
Nothing personal...
Just tak gempaq la ini wolang..