Sunday, July 29, 2007

8TV Wet & Wild Party - 21 July 2007

Thanx to Alif OIAM kerana 'reserve'kan saya 2 tiket 8TV Wet & Wild Party.... boleh gak saya gi sana ahaks... ingat nak gi ngan Lisa.... tup2 plan berubah, so gi lah ngan Mus. Tapi kami tak mandipun... di sebabkan awal sangat... tak laratlah saya nak tunggu sampai konsert... akhirnya tak sempatlah nak tengok Alif beraksi... :)

Ini acara permbukaan... Tarian Hakka kot. Yang selalu pemain ragbi New Zealand buat masa pertandingan ragbi... boleh tahan jugak ler penari2 Sunway ni agaknya... Kalau saksikan sampai habis.... penari pompuan lagi daring... siap ada api lagik.



Antara finalis So You Think You Can Dance.... Alam tak adalah pulak. Saya tak follow sangan rancangan ni sebenarnya... tapi ada jugalah tengok sikit-sikit



Saya dengan Shake.... dan peserta yang India ni lupalah pulak nama dia.....:) Boleh tahan jugak dia orang ni menari sebenarnya





Antara permainan yang ada, tapi saya tak cuba pun sebab dok habis masa jawab soalan Kuiz !!! Pukul... jangan tak pukul... kasi terlentang. Jawab kuiz?...Banyak jugalah free gift yang saya dapat bawa balik...



Quickie !!!


Bergaya ngan keter 8TV lah pulak !!!


Ni haa... Alam dah sampai.... penari Malaysia yang dapat RM 50K tuh !!!



Terkejutlah pulak jumpa Stef Music Unlimited !!!








No comments: