Friday, July 13, 2007

Saya Percaya Mawi !!!

Gambar terbaru Mawi dengan saya di AC Di Sini, 13 Julai 2007. Jangan risau Mawi, sokongan padu sentiasa di sisi.



Mawi... merenung akan nasib beliau yang tak habis-habis dilanda tsunami gossip !!!

Saya baru pulang dari menyaksikan secara live AC Di Sini di Astro sebenarnya. Rasa terpanggil untuk terus mengemaskinikan blog saya. Rasa macam banyak sekali yang ingin saya tulis, meskipun begitu... macam tak sanggup sahaja. Mengantuk sangat... tambahan pula esok seawal 7.00 pagi saya perlu berada di Bangi untuk 'Treasure Hunt'.

Sudah lama sebenarnya saya tidak menonton AC Di Sini secara live di studio. Seingat saya semenjak musim kedua bermula, belum pernah sekali saya menjejakkan kaki. Sehinggakan Konsert AC Di Sini di Dataran Merdeka juga saya terlepas !!! Sampai ada rakan-rakan yang mengusik, bertanyakan samada saya telah di'ban' dari Astro !!! Mana mungkin...

Ada dua perkara penting yang ingin saya perkatakan/jelaskan sebenarnya. Pertama, saya percaya Mawi tidak terlibat dengan ganja,dadah atau yang seumpama dengannya dan tidak lalok di Sydney. Apa lagi yang saya perlu sangsikan jika Mawi sanggup bersumpah secara eksklusif di AC Di Sini yang beliau tidak terlibat seperti yang di dakwa dan sanggup pula menjalani ujian air kencing bila-bila masa.

Setelah dua hari berturut-turut saya berjumpa Mawi saya juga memang tidak percaya sama sekali yang beliau terlibat. KES DI TUTUP.

Yang Kedua pula, saya juga sempat berjumpa dengan AC Mizal. Alamak... memang dah lama menghilangkan diri dari rancangan ini. Sempat berbual pendek. AC pun bertanyakan akan kehilgan saya. Masih ingat lagi beliau akan geng-geng saya yang sejak awal menyokong rancangan ini (siri pengenalan yang menjemput Datin Seri Tiara & suami, Datuk Seri Effendi, sejarah tuh). Jawaban standard saya kenapa lama tak nampak kelibat mestilah kesibukan bekerja dan asyik out station sahaja.

Namun begitu, saya rasa... saya akan kembali ke AC Di Sini dan menyokong rancangan ini, insyaAllah. Untuk AC... AC Di Sini memang Sempoi. InsyaAllah minggu depan jumpa lagi.

Eh.... Mana Zizan???

1 comment:

botado said...

weblinkcompany website see heresee post my review hereHome Page