Thursday, February 15, 2007

Happy Birthday Dak Doyan...


Sudah lama sebenarnya saya tidak mendengar khabar berita dari Dak seorang ni. Kebetulan semasa terperangkap dalam kesesakan jalan raya ketika pulang dari tempat kerja, teringat pula saya untuk menghantar sms pada Dak Doyan. Cepat pula dia membalas. Kandungan smsnya pula sedikit mengejutkan saya - membuat saya tersenyum. "X wish bday pun. hehe. saya kat rumah, esok kene p shtg dah..1 wek, aftr dat la k?"
Hari lahir Dak Doyan? Sesungguhnya saya bukan hanya terlupa, tetapi tak ingat dan mungkin juga tak tahu...:) Kantoi saya kali ini....
Untuk itu, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk untuk mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran kepada Farish The Dak Doyan Runtuh!!! "Abang doakan agar segala doa Farish dimakbulkan oleh Yang Maha Esa. Agar segala kebaikan mendekati dirimu dan segala keburukan menjauhi dirimu jua. InsyaAllah".
Sesunggunya kita memang tidak mungkjin tahu apa yang dihajati, ingini, diidami oleh seseorang itu. Meski serapat manapun kita dengan mereka. Kita cuma mampu menelah, menafsir apa yang tersurat, juga meneka dalam kesamaran. Di sebalik setiap senyuman mahupun tangisan sebenarnya tersimpan segala rahsia yang cuma tuan punya diri yang mampu menguraikannya.

No comments: