Saturday, February 24, 2007

Corat-Coret Anugerah Bintang Popular Bintang Harian 2006

Alhamdulillah, sekali lagi tahun ini saya dapat menonton secara live ABPBH 2006 di Arena of Stars, Genting Highlands pada 4 Februari 2007 yang baru lalu. Kali ini saya datang bersama Lisa, Cute dan Mus. Terima Kasih kepada sahabat-sahabat saya dari Berita Harian, Hijjaz Records (Muaz), Rabbani (Asri Ubai) dan Akhbar 'the Alpha' kerana telah sudi memanjangkan bukan sahaja kad jemputan majlis anugerah tetapi juga jemputan ke 'post party'.

Untuk Nish... selamat tenung lama-lama gambar Mawi tuh... :))) Kalau nak 'copy'pun saya benarkan... ahaks.

Secara keseluruhan saya lebih teruja dengan Majlis dan 'post party' tahun lalu. Ada banyak kenangan yang masih bermain di ruang fikiran seperti persembahan Kak Nita, Persembahan Diva Porpular, Ukiran Ais Batu di Post Party, terlepas bergambar dengan Mawi, jumpa Mujahid 'last minute', banyaknya makanan di 'post party' dan bayak lagi...

Untuk tahun ini.... tentunya kegagalan tahun lalu berbayar bila bukan sahaja dapat bergambar dengan Mawi, malah sempat menyakat dan sembang lagi dengan beliau. Dapat juga jumpa Siti setelah berkahwin, tengok gigi Ina Naim yang telah dicantikkan dan lagi satu... tak sangka gambar saya, Cute, Haziq dan Farhan yang di ambil oleh Abg Jep Iran (Utusan Malaysia) masuk dalam HAI !!!

Itu saja... insyaAllah, panjang umur... Jumpa lagi di Genting, 2008 !!!

p/s : untuk Bro Fadzli... TQVM kerana sanggup beli HAI setelah mendapat sms aku !!!

No comments: