Sunday, April 24, 2011

LKBSM !!!























Akhir bulan lalu saya, Lisa, Mas, Anis, Nizam & Janna telah berkesempatan menonton Lat Kampung Boy Sebuah Muzikal (jetika itu sebenarnya penat mendaki Gunung Kinabalu belum surut lagi...:)))). Bagi saya ia sebuah produksi yang menghiburkan dan menarik. meskipun bukan di tahap sempurna namun saya kira Hans & Harith tentu saja akan memperkukukhkan lagi Muzikal ini untuk musim kedua. Awie, Daughlas Lim, Omar Abdullah dan sandra Soothi telah menunjukkan lakonan yang amat berkesan. Saya cuma mempunyai masalah dengan pelakon cilik yang mememegang watak Lat. Mengikut fahaman saya, jika seseorang kanak-kanak itu dipanggil dengan nama 'Lat' atau Bulat, tentulah dia memiliki badan yang berisi @ comel ketika itu. Lakonannya mantap cuma saiz badannya terlalu 'keding'.

Saya kira, jika ada Musim Kedua, saya akan cuba melapangkan masa lagi.... InsyaAllah.



No comments: