Monday, May 24, 2010

Jemputan Rakan2 Baru Geng BlackBerry


Penukaran telefon bimbit kepada jenama BlackBerry yang dikempen 'bagai nak rak' oleh Arwah Lan menyebabkan saya sama turut terlibat dengan keterujaan untuk berBBM (ialah PERCUMA kan...). Mula-mula dijemput oleh rakan seBAKTI untuk membentuk kumpulan BBM, kemudian tiba-tiba; tanpa disangka-sangka saya mendapat jemputan untuk kumpulan BBM yang baru yang diketuai oleh Ustaz Asri Ubai Rabbani yang diberi nama 'Geng BlackBerry'. Kumpulan ini memang aktif 'berceloteh' dan memuat naik gambar sehingga saya tak termampu untuk melayan kadang kalanya. Yang saya kenal 'rupanya' dan orangnya sebelum ini cuma dua orang sahaja; Ustaz Asri Ubai dan Abai Hijjaz. Yang lain memang tidak pernah berjumpa.

Sementelah Rabbani mengadakan Persembahan di Majlis Hari Ibu bersama Rabbani di Hotel Singgahsana pada 23 Mei 2010 dari jam 1 - 6 petang yang baru lalu, maka saya telah dijemput untuk sama-sama memeriahkan majlis (dengan menepuk tangan) dan sambil makan Hi-Tea (menjamu selera) di sana. Terima Kasih kepada En Lan yang memajangkan jemputan, dapat juga saya bersua muka dengan En Lan, Kak Shima dan En Basha (yang merupakan ahli 'Geng Blackberry'). Rakan-rakan BBM 'Geng BlackBerry' yang lain insyaAllah panjang umur kita ketemu yaa...:)




No comments: