Wednesday, June 14, 2006

The One When I Finally Got STEAMYX at Home !!! Yes... It's True !!!

After waiting for SIX months.... yes I really mean it, SIX months !!! Aku dah daftar fixed phone line & STREAMYX since December 2005. Macam-macam alasan yang aku dapat - tentang kenapa kelewatan ini berlaku, ye lah sapa suruh duduk kat kawasan baru.... insfrastruktur memanglah masalah utama. Masa perjumpaan penduduk in April lalu pun, masalah yang sama dibangkitkan selain dari masalah jalan, banjir, tanah runtuh dll. Nasib baik at last dapat jugak nii, merasalah 'bertenet', aku kat umah. Kalau tak makin kayalah CC kat tempat aku nii.. ahaks. Just got my fixed line last month (phone yang tak pernah berdering sebab aku tak pernah bagi nombor tuu kat sapa-sapa lagik, even my parents kat kampung - kan lagi senang call HP). Baru malam ni dapat my STREAMYX, itupun brother yang pasang tuu cam tension jer.... Nasib baik aku ni kepala OK, so tense dia pun hilang!!!
Apa yang aku nak havoc sangat pasang STREAMYX ni? Overlah pulak.... But, actually this mean that there will be more, and more interesting posting from me sebab aku dah tak payah gi CC lagik untuk update my blog. I can have my cup of milo, on kan CD lagu Mawi dan start writing !!!
C more of you.... my friends !!!

No comments: