Saturday, June 10, 2006

The One When AC Meets Linda Rafar

Hmmm.... Macam tajuk filemlah pulak... 9 Jun 2006, aku berkesempatan untuk menyambung rutin mingguan, itupun setelah berfikir panjang, dan panjang dan panjang. Nasib baik sempat balik rumah, mandi dan pecut ke ASTRO, seperti biasa jalan akan jam. Selain dari tak tahu samada 9.00 malam @ 9.30 malam, Aku ambil jalan tengah sampai 8.45 malam.

Aku sampai dulu sekali,
minah tuu boleh lambat dari aku. Nak sabo ker? Kakak Angkat Amirul AF4 lagilah lambat, kata nak bawak mak ngan adik dia sekalik... tup-tup muncul sorang diri. Nasib baik ada alasan kukuh. Eh.. Mak Cik dah sihat?

Seperti biasa, sebelum mula live AC akan menglamerkan aku lagik.... Ahaks (eh.. atau aku yang perasan ni?). Tapi kalau rancangan BEST (what I mean is AC Disini) memanglah aku sanggup datang tiap-tiap minggu (itupun kalau tiada aral melintanglah). Teringat pulak aku akan sms yang aku terima dari seorang teman pada 4 Jun 2006 yang lalu, macam ni lebih kurang bunyinya "Aku baru lepas tengok AC Disini. Engkau bagi tahu goodfren ngkau AC Mizal tu show dia dah improve byk n its as good if not better than mcm-mcm aznil. Tak nampak pulak ngkau kat TV hari ni... dah kena ban ngan kompeni sbb keluar TV tanpa kebenaran ke?" Ahaks... begitulah AC Disni, memang semakin diminati, kira aku ni kira bagi jugak ler sumbangan kecil...sebab ajak kawan2 aku nonton Astro Ria Jumaat malam. Memang ada can nak dicalonkan dalam ASA next year.

AC Disni dimulakan dengan GOSSIP bersama Cik Mat Poi (CMP). Gossip kali ini pasal dua artis baru lelaki dari rancangan realiti TV yang disponsor kereta oleh seseorang. Kereta Nissan kot, betul kot (kalau salah sorry). Seorang ditaja Sugar Mummy, Seorang Sugar Daddy...oopsss Sugar Brother kot, apa-apalah. Kali ni CMP gi buat CSI bersama Mummy Rosnah Aris. Kereta pertama, yang tengah parking ntah sapa2 yang punya. Jumpa keter kedua pulak, used car yang nak dijual. Habis tuu... CMP dapatkan pendapat orang ramai... pasal artis lelaki yang disponsor lelaki. Jawaban standard lah.... ahaks (yang tak ayah aku komen). Kalau aku nak bersangka baik... mungkin Hadiah Hari Jadike, ataupun mungkin hadiah sebab album meletup giler. Siapa sangka... Ah Ha Tak Tahu.
Cabaran AC pulak pasal apa haa... kejap aku nak pikir, haaa... pasal dah dekat ngan World Cup kan... maka kali ni pasal main bola dalam guni, kapel pulak tuuu... Tidak dapat aku bayangkan kalau Kona, SpedeX dan Cute yang masuk.... kwang 3X.
Dan yang ditunggu pastilah pasal Tetamu AC Disini dalam Bual AC... sapa lagik kalau bukan Linda Rafar, yes kakak kepada Diana Rafar. Hmm.... sebelum ni, ada CMP gi buat CSI kat Mahkamah Syariah kan... pasal X-hubby Linda tuh..., kali ni tentu orang nak dengar penjelasan Linda pulak... dan jugak penjelasan/komen Linda pada isu Mawi-Diana dan cinta baru Linda... Perbualan menarik... macam-macam dikorek oleh AC walaupun tak banyak jawaban dan masih banyak yang patut dikorek, tapi panggilan telefon dari Syed tuu... memang GEMPARK abis !!! Lupa pulak... Azza pun ada call... eh... eh... jumpa jer ler kat Starbuck ker?

Ini actually my first gambar berdua ngan AC... dulu tuu tangkap ngan WORLD Gang sekali. Pesal pakai baju Brasil tuu... AC ni tak tahu ker aku support Portugal (eh... samalah pulak ngan Mawi !!!). Tak sangka pulak AC ni budak RMC dulu...

Linda Rafar and Jase.... tu ler banyak sangat kamera reporter yang nak amik gambar nii... dah jadik macam silang bersilang menyilang... eh apa aku tulis ni?


1 comment:

teyslee said...

o1d12b5g83 c0v50m6f10 r6p29l5z64 r4v01a0c66 m7y21l2g09 o2v73w9x64