Thursday, November 30, 2006

Selamat Pengantin Baru Akmal Mirwana


Akhirnya kad undangan yang ditunggu-tunggu itu tiba juga di kotak e-mel saya... ahaks. Akmal sudah lama memaklumkan pada saya tentang majlis perkahwinan beliau, cuma kad undangannya yang belum dilayangkan untuk saya. Saya sebenarnya tidak tahu jalan ke rumah orang tua Akmal; dengan kad tersebut pastinya akan membantu saya mencari rumah pengantin. Tiba di hari kenduri, 25hb November 2006 - saya berjanji dengan Muaz (PR Hijjaz Records) untuk berjumpa di McD Taman Equine. Muaz dan sahabat beliau, Firdaus sampai lebih kurang jam 12.30 tgh hari. Untuk ke rumah Akmal dari Putra Permai, cuma mengambil masa lebih kurang 15 minit sahaja. Apa? Tak percaya ker? Ya... rumah pengantin ini sebenarnya terletak di pinggir Putrajaya !!! Pak Din, panggilan untuk ayah Akmal.... saya rasa memiliki kedai nasi beriani (teka saja nii..) sebab, punyalah sedap menu kenduri ini (rasa macam nak tambah, tapi malu - eh.... tapai yang di sajikan pun sedap). Mengikut perkiraan saya; pengantin akan sampai jam 1.3o petang, tetapi jam 2.3o lebih barulah pengantin sampai (Nasib baik saya tak berangkat pulang - ketiga-tiga kami memang ada perancangan lain selepas kenduri tersebut). Saya sebenarnya lupa membawa hadiah. (Akmal, Jangan risau, saya akan menghantarnya di pejabat Sarah, insyaAllah). Alhamdulillah, hujan mulai turun tika kami meninggalkan rumah pengantin dan bertambah lebat semasa kami tiba di Taman Equine...

Untuk Akmal dan Sarah, Selamat Pengantin Baru - Semoga berbahagia ke anak cucu.

Nota Jase :

Lepas ini kenduri Along Mirwana pula.... Saya? Bila lagi?

3 comments:

nuto said...

article source visit this web-site visit the website view publisher site more https://www.dolabuy.su

Unknown said...

click for more info Dolabuy Balenciaga Get More Information this contact form This Site best replica designer bags

tareares said...

Dolabuy Loewe replica bags on amazon address replica bags manila pop over to these guys replica bags canada