Thursday, December 27, 2007

27 Des 07

27 Disember 2007 bukanlah tarikh keramat atau istimewa untuk saya memilih tarikh ini bagi kembali 'memblog'. Setelah sekian lama menyepi, rasa ingin kembali lagi ke alam maya ini. Jari-jemari ini terasa semakin menggatal untuk menulis setelah beberapa purnama menyepi... lama juga.
Sebenarnya saya kecewa dengan penulis blog yang menggunakan blog untuk menghentam orang lain dan memalukan mereka dengan kata lain; memegang prinsip "blog ini aku punya, aku punya sukalah". Saya sama sekali tidak setuju kerana blog bukanlah seperti diari peribadi yang kita tulis dan simpan untuk tatapan persendirian. Blog dalam dunia tanpa sempadan ini, boleh di baca oleh 'any tom, dick and harry'; dan kesannya amat besar. Tapi rasanya saya malas nak mengulas panjang lagi. STOP - Kita tutup cerita.
InsyaAllah, saya akan terus 'memblog' selagi terdaya. Untuk rakan-rakan bloggers yang lain - Nizam, Cute, Zeyhey, Chotto & SpiderX... hari-hari anda tidak akan sepi lagi selepas ini. Tambahan pula bahang AF6 makin terasa... Gali Kak Mah jangan tak gali...
Selamat Tahun Baru Masehi 2008 !!!

No comments: