Monday, April 9, 2007

Hmmm... AF5; Siapa Yang Saya Sokong?

Ramai juga rakan-rakan yang mengenali saya bertanyakan siapakah yang saya sokong dalam AF Musim Kelima ini. Sebenarnya malu juga nak saya nyatakan. Ye... Lah, setelah saya buat statement maut - "AFundi saya berakhir; setelah Mawi menjuarai AF3". Nanti kena samanlah kalau saya start AFundi lagik.... :)
Mungkin AFundi saya telah berakhir dua tahun lalu, tetapi sokongan saya terhadap AF memang tidak pernah pudar. Caranya sahaja yang berbeza. Ye... Lah.... beratur membeli tiket konsert AF saban minggu (kat Tower Records KLCC) juga sebenar juga satu sokongan yang besar terhadap AF. Bukan cuma menjerit dalam dewan, saya juga membawa banner/poster, tanda sokongan padu. Di tambah dengan cuba mencari peluang terbaik agar poster/banner saya muncul di TV !!! Tak cukup dengan itu, saya juga aktif dalam forum di www.astro.com.my/akademi_fantasia. Cuma AFundi saja yang saya tak lalukan sejak dua tahun lalu.
Hmm.... Yang mampu saya katakan setelah 4 minggu 'berkonsert', di mana pilihan saya tidak berubah sejak pelajar diperkenalkan di minggu pertama lagi.... Saya ingin melihat Aswad, Heliza, Rizal, Dekna dan Ebi beraksi di pentas FINAL !!!
Di sini saya senaraikan TAG LINE para pelajar AF5 sebagai rujukan :
(01) Dafi - Baik Punya !!!
(02) Fatin - Ada Style... Lah
(03) Aizat - Kasi Gegark !!!
(04) Aswad - Line Clear
(05) Dekna - Wow... Wow... Wow... Meghrelit
(06) Noni - Psst.... Muah
(07) Ebi - Relax (mungkin akan bertukar jadi Kasi Up Sikit)
(08) Rizal - Sik Caya Kah ?
(09) Shawal - A Go Go (Kenapalah tak Posto !!! Posto !!!)
(10) Afiq - Caya Beb (Terlalu clichelah)
(11) Candy - Meow !
(12) Heliza - Bereh...
(13) Mila - What's Up, What's Up Check It Out
(14) Farha - Mantap Tu Joe (Siapa Joe tu Farha???)
(15) Diya - Cak !!!

No comments: