Monday, March 5, 2007

Promosi SURIA.fm di Times Square

SURIA.fm? Pernah dengar? 105.3 fm frekuensinya. Secara ikhlas saya memang tidak pernah mendengar siaran radio ini. Selalunya saluran yang menjadi pilihan saya ialah ERA.fm, HOT.fm, IKIM.fm, HITZ.fm, MIX.fm dan kadang-kadang KlasikNasional dan Muzik.fm. Jadi apa yang sebenarnya membawa saya ke Berjaya Times Square pada 4hb Mac 2007 yang lalu untuk menyaksikan promo Suria.fm? Jawabannya mudah sahaja Mawi turut serta dalam promosi tersebut !!! Selain Mawi; Kaer juga ada... Ya... lagu izinkan Ku Pergi dan Menjelma memang BEST !!!
Sampai agak lewat, kira-kira jam 3.30 petang dengan Cute dan Fauzan. Dah jam 4.30 barulah Mus sms yang dia tidak dapat hadir. Namun begitu tidaklah ralat sangat kerana Mawi sudah tentu akan muncul di akhir-akhir acara. Ramai juga artis yang membuat persembahan seperti Betty Benafe, Gee, Erra, Anuar Zain, Amy Search dll. Yang saya ralat ialah kerana tidak berjaya mendapatkan t-shirt oren SURIA.fm kerana saya tidak memakai baju berwarna oren hari ini... saya cuma berjaya mendapat pen sahaja setelah mengisi soal selidik....:)
Promosi berakhir lebih kurang jam 6.00 petang. Namun saya masih harus menunggu untuk menyebok dalam program Bowling bersama Faizal AF4 yang cuma akan bermula selepas maghrib.

No comments: