Wednesday, September 23, 2009

Thank You Mael YM !!!



Terima Kasih kepada Mael YM bukan kerana menghadiahkan saya sepasang Crocs baru tetapi kerana telah memberikan saya voucher diskaun RM30 (semasa Majlis Iftar YM @ Legend yang baru lalu) yang membolehkan saya mendapatkan sepasang Crocs baru untuk Hari Raya ini.

Sehubungan dengan itu juga maka langkah kaki saya bersama Lisa dan Angah agak panjang sedikit 1 hari sebelum hari raya baru-baru ini. Sampailah kami ke Crocs Outlet di Gurney Plaza, Pulau Pinang. Saya pun sebenarnya memang sudah lama berkenan akan Crocs "pRepair Clog" ini. Cuma warnanya sahaja yang agak meneglirukan. Merah dan Hitam meamng 'terkeluar topik'. merah jambu pula seperti 'terleh sudah'lah pulak. Maka akhirnya saya berpuas hati dengan "pRepair Clog Navy/Silver".

Menurut Matty Reed - Peserta Olimpik USA 2008 bagi acara Triathelete yang juga USAT's 2008 Male Athelete of the Year "I always wear my crocs shoes after races and after training; there is nothing more confortable. I'm thrilled taht crocs now has recovery shoes specifically designed for atheletes."



Reduce mascular effort & fatique.
Reduces peak pressure on the foot.
Anti-bacterial and anti fungal footbeds.
Crocs pRepair Clog improves recovery.

No comments: