Wednesday, September 16, 2009

Iftar Bersama Family Alif @ Dutamas








Pada 13hb September 2009 yang lalu saya dan Lisa telah berkesempatan untuk berbuka puasa bersama Alif (OIAM - bukan Alif Aziz ye) dan keluarganya di Dutamas. Ada sebuah Restoran Kecil, Restoran Adam yang mungkin tidak begitu terkenal tetapi menghidangkan hidangan 'goreng-goreng' dan tomyam yang enak. Memandangkan saya tiba awal maka sempatlah menjengah kediaman baru kelauarga Alif, meninjau-ninjau, membaca surat khabar, tidur-tidur ayam dan bersolat asar. Pemandangan dari Kondo Alif boleh tahan cantiknya (kali pertama saya melawat sejak mereka berpindah ke sini). Banyak jugalah gambar yang saya 'snap' tetapi kebanyakannya agak privasi jadi tidak bolehlah saya kongsikan di sini. Mungkin ramai juga yang tahu yang Alif ini amat menyanyangi kucing maka keluarga beliau ada memelihara 2 ekor kucing yang mana nama kedua ekor kucing ini adalah sambungan kepada nama-nama adik beradik Alif. Alif juga sekarang memiliki mini studio (mini studio ke) untuk beliau 'bekerja'... Hahaha.

Alif sekeluarga akan berhari raya di Kuaal Lumpur. Dan saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan sekali lagi "SELAMAT BERHARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN UNTUK ALIF SEKELUARGA DAN TERIMA KASIH DI ATAS KAD HARI RAYA". Untuk para peminat, Hari raya ini Alif Satar & Alif Aziz menghidangkan kita dengan Single Hari Raya terbaru mereka "Balik Kampung". Dengar-dengarkan. Daaaaan... Album penuh alif akan menyusul selewat-lewatnya bulan Oktober ini !!!