Saturday, September 26, 2009

Cari Jodoh The Video - Wali Band



Ya... Saya tahu, Lagu Indon lagi. Tapi lagu dari genre Ala-ala Pop Dangdut dendangan Wali Band ini memang akan melekat meskipun baru pertama kali kita mendengarnya. Alangkah baiknya kalau "Raja Dangdut Malaysia" Iwan & "Sifu Black" Mas Idayu dapat lahirkan lagu Dangdut se'catchy' ini. Memang akan saya sokong. Saya macam pernah dengar lagu ini sebelum ini tetapi tidak tahu siapakah penyanyinya. Semalam bila saya ke Central Market untuk menempah t-shirt 'night@themuseum' kebetulan petugas di kiosk yang saya buat tempahan itu memasang lagu ini lantas meminjamkan saya mp3 lagu tersebut untuk saya. Bila dah lap top di riba dapatlah saya cari youtube lagu ini dan kongsi bersama. Ayuh... kita dengarkan bersama. Lagu ini juga saya tujukan kepada SpiderX @ Haazran Zaraa. Jangan marah ye Bro !!!

No comments: