Tuesday, September 8, 2009

Corat Coret MATTA Fair @ PWTC


Promosi Taiwan - Touch Your Heart. InsyaAllah, tunggu kami Mac 2010 !!!


Scuba Diving? Snorkling?


Salah satu daripada tarikan Theme Park @ Gold Coast, Australia.


Promosi Worl Cup 2010 in South Africa


Unversal Studio @ Resort World, Sentosa bersama Shrek & Fiona.



Nota Jase : Seperti tahun lalu MATTA Fair kali ini juga jatuh di dalam bulan Ramadhan. Saya berkesempatan untuk mengunjunginya pada 5 September 2009 yang baru lalu. Saya ingatkan dek kerana wabak H1N1 @ Selsema Babi ini maka pengunjung ke MATTA Fair ini akan berkurangan dan menurun mendadak. Namun sangkaan saya agak meleset kerana pengunjung boleh tahan ramainya. Bersesak-sesak jugalah. Yuran masuk masih lagi RM3.00 untuk sekali masuk. Namun kali ini semua pengunjung di bekalkan dengan topeng muka dan juga cecair pencuci tangan bebas kuman. Idea yang menarik juga sebenarnya. Saya tiba di PWTC lebih kurang jam 3.30 petang dan cuma dapat keluar dari lokasi tersebut kira-kira jam 6.30 petang. Meskipun gagal untuk menempah mana-mana tawaran di Abu Dhabi (eh... macam tak ada saja promosi Abu Dhabi @ Dubai), Gold Coast mahupun Taiwan. Tetapi banyak jugalah brochure yang berjaya saya kutip. Tak mengapa... kami masih punya masa. InsyaAllah.

No comments: