Thursday, January 21, 2010

Ceritera Pekan Lama

Saya pernah memboikot OldTown Kopitiam kerana bukan hanya tidak memiliki Sijil Halal tetapi di tampah dengan papan tanda "No Pork No Lard" di dinding restoran yang menguatkan lagi rasa goyah dan was was untuk menikmati hidangan di sini. Namun kita setelah memiliki sijil halal meskipun bukan dari JAKIM, saya mula mengunjungi semula. 'Support Malaysian, Buy Malaysian' adalah tema saya...

Old Town Year End Pack adalah promosi terbaru kopitiam ini. Hidangannya ialah Diari 2010, Kalendar meja 2010 dan OldTown Citizen Card - Tawaran bernilai RM 191.95 dengan hanya RM 13.90 !!! Apa lagi rebuuuuuuuuuuuuuuuuut lah :)



Homemade Minced Chicken with flavoured rice antara menu kegemaran saya selain daripada minuman pilihan 'white coffee' dan beberapa jenis roti bakar. Kini amat mudah untuk bersarapan di sini kerana telah memiliki lebih daripada 140 cawangan di seluruh Malaysia. Mungkin sesi sarapan saya di OldTown Kopitiam akan berlaku di rawang minggu hadapan? Hahaha... Ini cuma perancangan kasar sahaja !!!


3 comments:

Wanpetunjuk said...

Welllll....

IMalaysia sgt kan....pergi Dubai tak bagi tau!

JaseMario said...

Dayat : Kan dah bagi tau dalam FB tuu... trip to Abu Dhabi & Dybau..:)

Anonymous said...

Good day, sun shines!
There have been times of hardship when I didn't know about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright stupid person.
I have never imagined that there weren't any need in large initial investment.
Nowadays, I feel good, I started to get real income.
It's all about how to select a proper companion who uses your funds in a right way - that is incorporate it in real business, and shares the income with me.

You may get interested, if there are such firms? I have to answer the truth, YES, there are. Please be informed of one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]