Saturday, December 12, 2009

Selamat Pengantin Baru Fathi & Yan





Fathi sebenarnya bukanlah Staff saya meskipun kami bekerja di bawah satu bumbung. Meskipun begitu dalam banyak hal samada 'official' mahupun 'personal' banyak juga yang saya meminta bantuan Fathi. Dan... Fathi pula jenis yang ringan tulang, selalu membantu. Jadi seperti menjadi tanggungjawab kepada saya pula untuk sekurang-kurangnya meraikan hari bahagia beliau. Memandangkan saya tidak dapat untuk hadir pada majlis 'sambut menantu' di sebelah keluarga Fathi pada 19 Disember 2009 akan datang; maka saya meminta kebenaran 'pengantin' untuk datang ke majlis di sebelah isteri beliau, Yan pada hari ini. Fathi dan Yan telah selamat bernikah semalam (11 Disember 2009) usai Solat Maghrib. Pendek bicara; Fathi & Yan - Sekalung Tahinah daripada saya - Semoga Berbahagia sehingga Akhir Hayat, insyaAllah."

No comments: