Saturday, December 12, 2009

CROCS... Lagi dan Lagi dan Lagi...





My First New Pair of Crocs - Baya/Mango/M10 (Memang dah lama teringin ni). Harga tawaran di sini RM80.00 sepasang. Rasanya antara yang paling banyak pilihan ialah Baya.


My Second Pair of Crocs today - Bite Wraith Unisex/Light Grey-Navy/M9. Ini kira alas kaki baru untuk my Road Trip 18 - 20 Disember 2009 nanti. Kiranya sandal ni macam persediaan untuk aktiviti rekreasilah.

Nota Jase : Ramai teramat orang yang beratur seperti ada pesta yang akan berlangsung. Memangpun... Pesta Jualan Murah CROCS !!! Saya, Lisa dan Angah yang sampai jam 9.30 pagi pun terpaksa menunggu sehingga jam 10.15 am baru dibenarkan masuk. Tetapi kalau nak dikira awallah juga kerana jualan cuma di buka jam 10.00 pagi. Yang menariknya - sticker I Love Crocs akan ditampal pada baju pengunjung yang memakai Crocs Original ketika hendak memasuki ke dalam Splash Park di Level 5, Mines Shopping Fair. Setelah memasuki kawasan jualan memang rambang mata juga jadinya. Tetapi dek kerana terpaksa berebut dengan orang ramai, mencari model, saiz dan warna yang dikehendaki, kadang-kala perlu juga bertanyakan jurujual yang bertugas untuk mendapatkan apa yang dikehendaki dari kotak-kotak di belakang mereka, mencuba dan meninjau keadaan menjadi seperti tidak selesa. Akhirnya kami cuma menghabiskan masa lebih kurang satu jam sahaja sebelum keluar semula. Saya cuma membeli tiga pasang, 2 untuk saya (seperti gambar di atas) dan sepasang untuk Angah (Bite Wraith Unisex/Light Grey-Navy) sebagai hadiah hari jadi beliau (Katanya nak buat berjoging). Lisa mendapatkan sepasang untuk Iwan (Baya/Pulse). Saya juga sempat menangkap 4 keping jitbitz starwars untuk Iwan. Jualan murah ini akan berlangsung sehingga 13 Disember jam 6.00 petang di tempat yang sama. Masih sempat lagi kan...:)