Saturday, December 5, 2009

Purple Rain... Or Shine?


Terima Kasih Umi Latifah yang melayangkan jemputan dan Selamat Pengantin Baru kepada Ajai & Wid. Semoga kekal hingga akhir hayat, InsyaAllah.


Ini adalah buah tangan yang diberikan kepada semua tetamu yang hadir. Terima kasih lagi sekali.


Kedua-dua pasangan yang amat bertimbang-rasa dan 'sporting'. Mawi & Ekin bersanding untuk kali keempat!!! Begitu juga Ajai & Wid yang sempat lagi menjadi pengapit. "Kipas Jangan Tak Kipas !!!"


Sebelum melangkah pergi, sempat lagi saya, Keyrill & Amoi, Awan Biru bergambar dengan kedua mempelai. Kedua mempelai memang sporting, bukan setakat memberi ucapan...Siap menyanyi juga !!!


Dah namapun Mawi hadir samakan di majlis Raja sehari ini. Saya kenalah juga meneruskan 'acara rasmi' saya. Apa lagi bergambarlah. Kalau nak tahu cerita... Saya yang walaupun tidak berjanji dengan Mawi, sampainya saya lebih kurang sama dengan sampainya Mawi dan Ekin ke majlis ini. Mungkin kerana kami menggunakan jalan yang sama - MRR2. Maka sam-sama menempuh jam !!! Maka... dapatlah saya menjamu selera satu meja dengan Mawi & Ekin. Harap-harap tak ada yang jeleous ya... Kwang 3X.


Kumpulan PURPLE. Mana aci ni 'berjanji' tapi tak maklumkan pada saya... Huhuhu. Mungkin juga berjanji dengan air juga kerana air minuman yang dihidangkan juga berwarna 'biji remia' mengikut kata orang Kedah !!!


No comments: