Monday, August 18, 2008

Seputar Majlis Ulang Tahun Kelahiran Faizal AF4 Ke 24


Sudah lama saya tidak berjumpa Pejal. rasanya kali terakhir ketika Majlis Hari Raya Pejal bersama peminat di Hotel Legend tahun lalu. Show Pejal pun tak ada yang saya sertai. Tapi alhamdulillah... berkat 'kabel' yang kuat, Cute mendapat 7 allocation untuk majlis ini. Namum akhirnya cuma kami bertiga termasuk Lisa yang menghadiri. Mus menarik diri kerana tidak ingin terlepas menonton 'event of the year' katanya. Chong Wei vs Lin Dan. Bila Malaysia kalah, lantas dia terasa lapar dan baru ingat nak join. Dah terlambatlah. Azwan pun nak menonton badminton juga... akhirnya tertidur di depan TV. Faisya & Sheera... semasa saya menelefon masih dalam bas di Sabak Bernam. Yeo dan Yani di Johor. Galzean perlu bekerja. Dan list berterusan. Saya dan Lisa memakai baju baru... ahaks.

Majlis bermula agak lambat. Dalam jam 9.00 malam lebih. Tapi Majlis ini amat ringkas dan pendek. Begitulah Kak LIB. Selesai membaca doa, Pejal menyampaikan sedikit ucapan dan terus meenyanyikan lagu Warisan. Kemudian kami terus makan dengan enaknya. Sambil Makan, Pejal terus menyanyi. Tup-tup sampai ke acara memotong kek. Dan sesi bergambar. Kemudian ada sedikit sidang akhbar. Yang kelihatan Majalah Sensasi & Kosmo.

Pejal akan memasuki Ikon Malaysia 2008 bulan Disember ini. Kalau rajin janganlah lupa SMS. Dengar cerita nak jadi pelakon. Hmm.... Ada gaya Mat Rempit nii. Lagi satu, kalau betul jadinya... Pejal akan menyertai Kumpulan Iklim. Apa Kata Anda?

Selamat Ulang Tahun Kelahiran ke 24 - Pejal !!! Ikhlas dari Bro JaseMario.

No comments: