Sunday, August 10, 2008

Doyan Part 2


Dengan rasminya saya umumkan bahawa musim buah-buahan di Kalumpang telah tamat. 10 Ogos 2008 adalah hari terakhir untuk makan buah di dusun ABKH... hehehe. Kalau nak makan lagi kita tunggu musim depan ye.

Siapa yang tak datang kali ini memang rugi besar, terutama Cikgu Jah. Hahahaha... Siapa yang datang kali ini. Hmm.... Let me see... Abang Burn, Kak Husna & Farhana (sudah semestinyalah... kalau tak pasti pintu gate akan dikuncikan). Abg Everland & Mrs Everland menumpangkan (oopsss!!!), Yoyo dan Atehnya (yang dapat lesen kuar lagi kali ini). KY & Lynn... yang baru mengkonpomkan penertaan pagi ini. Dua kembar Rafizah & Rafidah. Zully & ayah dan ibu (yang kata papa punya dusun kurang best dari dusun ABKH.... hahaha). Dan terakhir sekali saya, Lisa, Azwan (yang teringin nak join last week tapi x dapat) dan Suzy (yang berjaya di racun untuk turut serta).

Kami menggunakan modus operandi yang sama. jadi saya malas nak update ceita untuk sampai ke sanalah. Kami berjumpa di tempat biasa dan mula bertolak lebih kurang jam 1.50 ptg, dan sampai ke Kalumpang satu jam kemudian. Kami mula beransur pulang lebih kurang jam 5.00 petang. Usai menghantar Suzy di Jln Tun Razak, kami meneruskan perjalanan untuk menghantar Azwan di Serdang dan cuma sampai di rumah jam 7.15 malam.

Puas dan terima kasih banyak-banyak Tuan Tanah !!!

No comments: