Monday, August 11, 2008

Crocs Oh Crocs, Kenapakah Kau Menambat Hatiku?

Beach Club Dip - Winter Camo - Saiz XL

Alice Suade - Black - Saiz W6

Islander - Black/Chocolate -M9/W11

Bulan Julai 2008 yang baru lalu... saya mendapat rezeki yang lebih sedikit. Dalam berkira-kira untuk berbelanja, saya melewati Lot 10. Tiba-tiba terperasan akan 'Concerpt Store Crocs' yang baru di buka. Sebelum ini cuma ada 3 'Concept Store Crocs' yang saya tahulah, di Lembah Kelang iaitu di Ikano Power Centre (my favourite), Sunway Pyramid & Mid Valley. Saya memang mencari sepasang Crocs baru, konon-konon nak yang sama dengan Mawi; betul.... Mawi beli Crocs Beach Club Dip (BCD) beliau di Korea. Saya terlepas... lagipun Off Road saya masih cantik, menarik dan tertarik. Nasib baik ada kat sini. Yang bestnya BCD ni ialah kita boleh mixed n match; sebabnya ialah designnya memang tak sama antara kanan dan kiri. Setelah puas dok mix n match... saya pun tangkap sepasang. (Jangan tak percaya... Mawi pun terperasan yang Crocs BCD kami sama bila saya berjumpa dengan beliau semasa di Raptai Senandung Muhibah baru-baru ini)
Semasa saya sedang sibuk memilih... Lisapun sampai. Jadi sayapun menyampaikan berita gembira ini; yang dia akan mendapat sepasang Crocs yang baru. Seronoklah Lisa... hehehe. Antara casual atau 'office attire'? Saya mencadangkan kasut ke pejabat, saya pun dah ada sepasang sepatu Crocs untuk kepejabat, sedangkan Lisa belum. Nanti barulah samalah kami. Maka sepasang Alica Suadepun menjadi milik Lisa.
Dua mana cukup... lagipun Crocs sedang menjalankan kempen 'Buy 2 pairs, the 3rd one get 15% Discount'. Lagipun, Crocs yang paling mahal yang akan dikira diskaunnya. Jika tak di beli sekarang, nanti lupa atau hilang pula kad diskaunnya. Maka... sayapun menelefon Angah di kampung bertanyakan samada dia juga ingin memilik Crocs. Angah memilih Islander dan tanbahnya lagi sanggup bayar 50/50 sebab Islander ni mahal. tak per Angah.... asalkan kita sama-sama dapat bergaya dengan Crocs batu. Tak gitu?
Lantas perbelanjaan saya pada 23 Julai 2008 yang lalu di Concept Store Crocs @ Lot 10 ialah RM485.65 (dengan diskaun sebanyak RM31.35). Dan saya berasa puas !!!

3 comments:

YoYo said...

saye pon peminat Crocs jugek!! n giler kat Jibbitz dia.. smalam beli 3 ketol Jibbitz.. crazy nak beli lagik nie..

menang membeli alah memakai..

Crocs 4 eva!! cewahhhh..

YoYo said...

betoi ke pribase Yo tue ek?? dah post baru prasan..

aduyaiiiiiiiiii..

JaseMario said...

Yoyo... Alah Membeli Menang Memakai laaa