Sunday, August 16, 2009

Catatan "Fire Burning"




DVD Video Player baru saya tengah run filem Tropic Thunder. Tapi saya x paham sepatah haram pun. Sebab utamanya memang tak boleh menumpukan perhatian. Ada banyak yang perlu di kejarkan hari ini.

Di bilik air di tingkat atas rumah pula, ada dua orang budak Giat MARA tengah memasang water heater baru untuk bilik air tersebut. Dah lama betul urusan ini tertangguh. Mula-mula ingat nak baiki yang lama tetapi memang dah tidak boleh di selamatkan lagi water heater tersebut. Jadi proses menjadi lebih lambatlah. Untuk membeli yang baru dan mendapatkan servis memasang. InsyaAllah selesai hari ini.

Dalam pada itu juga, saya sebenarnya menunggu technician Diamond Water untuk serviskan Sistem Diamond Water di rumah ini. Ini juga dah lewat 6 bulan untuk servis di tambah pula dengan tube dari sistem ke pili air bocor beberapa hari lalu. Janjinya 12.30 tengah hari nanti sampai.

Hari ini memang hari akan akan mengempiskan poket seluar saya... ahaks. Kejap tadi baru Pye SMS bertanyakan pasal bonus. Nak check akaun CIMBClicks pulak buat hal. Hmmm...

Haa... Si Hafiz, abang kepada Qhaud AF7 pula SMS nak datang rumah untuk penerangan pasal projek Brotherhood Qhaud. Tengoklah... InsyaAllah menarik dan memberangsangkan. Saya cuma akan mendengar dengan hati yang terbuka, kemudian menilai baru membuat keputusan.

Lagi satu... saya tahu saya hutang Mael & Nadia of Yellow Mellow tentang posting Majlis Kesyukuran semalam. Gambar-gambar telah di upload. InsyaAllah ya Mael..Nadia... nak kena cari ilham dulu baru boleh memulakan coretan.

Malam nanti... Ella !!! Kita ada janji di The Mist Bangsar. Jumpa di sana... di sana... di sana...

Tinggal dulu ya Blog. Kapan Bertemu lagi. Enjoy ya Fire Burning !!!

No comments: