Saturday, August 1, 2009

Ketika Cinta The Video - Datuk Siti Nurhaliza



Nota Jase : Lagu Merdu ni sebenarnya adalah ciptaan Opick, penyanyi irama Ketuhanan terkenal di Indonesia. Lagu ini juga menjadi lagu tema kepada sebuah filem pecah panggung di tanah seberang Disember lalu "Perempuan Berkalong Sorban". (Terima Kasih Daniel kerana telah menghadiahkan DVD filem ini kepada saya lewat bulan Jun yang lalu meskipun saya belum berkesempatan untuk menonton dek kerana DVD Player saya masih rosak dan belum sempat di baiki). Filem ini di angkat dari Novel Abidah El Khalieqy dan telah meraih 7 nominasi Festival Filem Bandung 2009. Lagu Ketika Cinta saya kira belum lagi dimainkan di radio Malaysia. Saya amat berharap agar ia diperdengarkan kepada kita, memang akan 'ngetop banget'!!!

No comments: