Saturday, August 8, 2009

Apa Khabar Bah? Festival Filem Malaysia ke 22 dari KK (5/5)

Anugerah Perdana
Pengarah Filem Terbaik
Yasmin Ahmad
Talentime

Ucapan Orkid? Begitu menyentuh jiwa... Alangkah baiknya jika setiap hari sebelum tidur saya juga mampu untuk memohon kemapunan dari Allah dan memberi maaf kepada semua yang menyentuh perasaan saya....

Anugerah Perdana
Filem Terbaik
Papadom
Terbitan Tayangan Unggul

Yang ini memang saya tak sangka. Lagipun saya belum menonton Papadom. Mana mungkin saya menafsir. Saya menjangkakan Talentime yanga akan menang. Papadom akan masuk panggung pada 8 Oktober 2009 !!

2 comments:

LadyM said...

salam jase...mmg very touching speech by Pn Orked...airmata mmg berginang di mata ms tu..huhu...entahlah, best sgt ke filem papadom tu..kalo nk gi menonton nnt, ajak lah sy sekali ok..

malis

JaseMario said...

InsyaAllah... Jom Papadom. Sebelum tuu Jin Notti & Momok The Movie dulu !!!