Wednesday, March 11, 2009

Thank You Galzean


Kali ini saya memang betul-betul berjaya menyakat Galzean. (Puasnya Hati) Berkali-kali Galzean menelefon, sms dan chat melalui YM bertanyakan tentang baju ini tetapi saya tetap mengatakan yang saya belum terima. Hahaha... Jangan marah ye Galzean. Sebenarnya saya telah menerima bungkusan yang mengandungi Kemeja Hitam G2000 Berwarna Hitam Saiz XL ini pada 3hb Mac 2009 yang lalu. Aksi sakat menyakat ini berlaku bertitik tolak daripada alamat yang ditulis oleh Galzean tidak lengkap. Nasib baik kecekapan POSLAJU berjaya menjejaki saya akhirnya. Bangi... bukannya besar sangat. Saya kira itulah gunanya No HP @ e-mel yang perlu di tulis di borang POS LAJU. Jika alamat tidak dapat dijejaki maka mereka akan menghubungi penerima dengan medium perhubungan alternatif.

Walau apapun... Galzean; TERIMA KASIH BANGET atas hadiah yang dikirim, hasil daripada duit tabung yang di pecah. Besar pengorbanan ni....

No comments: