Sunday, March 29, 2009

Ada 4 Perkara Menarik Semalam di K03AF7... :)

Menarik Pertama
Banner saya kuar kat TV semasa Konsert berlangsung!!! Bukan sekali, tetapi berkali-kali. Tidak sia-sia meredah hujan membeli 'card board' dan menghabiskan sepetang membuat banner amatur itu.

Menarik Kedua
Muka saya, SpiderX dan Cute juga keluar TV semasa Konsert setelah percubaan pertama di Konsert Pertama gagal. Bukan sekali juga... adalah dalam dua tiga kali juga. Eh..Ada ke kami mencuba dahulu?

Menarik Ketiga
Ini bukan perasaan yang perasan. Tetapi Qhaud sebenarnya menyedari akan kehadiran Banner saya dan rakan2 sebab selepas tamat konsert ketika dalam proses para pelajar yang tinggal melambai-lambaikan tangan pada Rini & Obri, saya kira selepas Qhaud melihat ahli keluarga dan 'fans' yang duduk berdekatan dengan ibu, abang dan adiknya. Qhaud telah berpaling mencari kami (yang duduk di baris ketiga berdekatan dengan juri) sambil tersenyum, mengucap terima kasih (saya cuma membaca dari gerak bibir) dan menunjukkan isyarat BENAR kepada kami sebelum meninggalkan pentas untuk menaiki bas Hop On Hop Off KL. Hmm... Tak sia-sia saya menyokong Qhaud kan !!!

Menarik Keempat
Cute telah berjaya melaksanakan tanggungjawab yang di amanahkan. Kami berjaya berkenalan dengan ibu Qhaud yang saya panggil Kak Nor. Gambar di bawah adalah buktinya. Cerita lanjut berkenaan Qhaud? Nantilah saya masukkan dalam entry baru...

2 comments:

LadyM said...

amboi! ade nampak cute, x perasan jase lak...wah! glames sudaa.......banner!ahaks, mcm ni tiap2 konsert kena dtg lah ye...dh boleh daftar ke utk FC...ahaks...layan jerrrrr

JaseMario said...

malis... daftar FC? lom lagik kot.... Tapi Qhaud for me mmg ader pulling factor laa... Belum lagi WOW Factor...